Ei tunnu sitten millään lauantailta kun on töihin lähtö edessä. Ja muut vaan nukkuu.

Eilen tuli taas ylitöitä tunnin verran ja sitten kierelyä kaupoissa...Kotiin jossa muut olivat jo syöneet ja tekaisin sen täytekakun nopeasti. Mitäs sitten? Sitähän voisi käydä lenkillä kun pojilla oli kaverit ja ei huvittanut kotityötkään. 50 min kuntopolulla mahtavassa säässä. Mitäs sitten? Kotitöitä ja takapihan haravointi...

Eli nyt minun täytyy vähän muuttaa sanomisiani. Olenhan minä nykyään huomattavan toimeliaampi ja energisempi. Ennen työ vei melkein kaikki mehut ja kotona tuli enemmän liikuttua sohvan ja tietokoneen välillä. En väsy nykyään niin helposti. Kyllä, kyllä se nyt niin on.

Ystäväni jonka kanssa olin Tampereella innostui minun projektistani ja on nyt alkanut käymään  lenkillä ja laihtunut 3 kiloa. Hyvä A!

Eilen oli töissä vähän eripuraisuutta. Työkaverin periaate soti vastaan minun työn uudelleenjärjestelyä. Vaikkakin hän myönsi että olen oikeassa ja työ hoituu joustavammin. Mutta se periaate...Saimme kyllä puhuttua asian vaikka juuri tästä nimenomaisesta asiata olemmekin erimieltä. Aina ei oikein jaksa ymmärtää...

Nyt aamupalalle ja matkaan!!