Eilinen liikunta oli luistelua 40min. Illalla lähdin sitten sinne juhliin. Ruokailut meni ok, osasin ottaa seisovasta pöydästä melko järkevästi. Jätin jälkiruokapöydän kokonaan väliin. Hyvä minä! Mutta juomapuolella en ehkä ollut niin järkevä...Eli tänä vuonna sokeritonta kautta kesti 26 päivää! En syönyt sokeria mutta join. Tanssittua tuli paljon, kävi liikunnasta. Vaaka ei näyttänyt aamulla suurempaa lukua! Tänään ollut vähän huono olo joten liikunnan jätin väliin. Mitään vatsantyhjennystä ei kuitenkaan ole ollut.

Ajattelin jatkaa tätä sokeritonta linjaa. Jotenkin se tuntuu sopivan minulle.

Eilen yllätyin taas vaateasioissa. Jouluna kokeilin yksiä housuja jotka eivät mahtuneet päälle. Ostin myös paidan joka ei oikein istunut, oli vähän semmoinen makkarankuoriolo...Mutta eilen ne olivat minulla päällä! Ja työvaatteista: työpaitani on kokoa XXL, se on reilu minullekkin. Mutta nyt voin käyttää sitä vanhempaa XL paitaa. Housut ovat kokoa 46 ja seuraavat ovat 42, ne eivät vielä mahdu päälle. Eli minä olen siirtynyt suoraan 42 housuista 46 kokoon...Se oli se yksi kesälomalta paluu kun huomasin ettei housut enään mahdukkaan päälle.

Mutta nyt aikaisin petiin. Viime yönä tuli nukuttua neljä tuntia. Onneksi tänään oli vapaata!