Eilen sitten tosiaan päädyin sinne kuntosalille. Se on siis semmoinen pieni paikka mihin ei ulkopuoliset pääse, eli juuri sopiva minulle...Mutta työkaverini sattui näkemään ja minua harmitti...No, mikäs siinä. Hän vaan totesi että "enkö saanut työpäivän aikana tarpeeksi liikuttua...?".

Ensin menin sen crossarin kimppuun. Aikani ihmeteltyä juttu alkoi hahmottumaan minulle. Siis siinä oli semmoinen ohjelma joka kesti 20min. Siinä se vastus nousi automaattisesti ja sitten laski. Se kone kertoi ajan ja kulutetut kalorit (280). Reisiinhän tuo otti ja lopussa sääriin. Mutta kyllä minä sen kokonaan jaksoin mennä, hiki tuli ja sehän nyt olikin tarkoitus. Mutta kyllä, kyllä minä tuohon laitteeseen ihastuin ja aion mennä uudestaan. Sitten kiertelin loppuajan niitä laitteita. Tunnin siellä olin ja liikuntasuoritukseksi merkitsen 40 min. Jos nyt kerran viikossa saisin sinne mentyä olisi hyvä.

Laitoin eilen jalkaani verkkarit ettei tarvitsisi vaatteita paljon vaihdella. Niitä en olekkaan pitänyt tänä talvena ja nehän ei oikein pysyneet ylhäällä! Piti laittaa t-paita housun kauluksen sisään. Minun vanhat ihanat Adidaksen verkkarini!  Ei niitä kyllä keväällä enään pidetä lenkillä. Paljon on ostettavaa.