Täällä taas! Me on nyt avattu kesäkausi ihan virallisesti. Eilen ostettiin krokettipeli, grilli ja kukkia takapihalle. Kyllä nyt kelpaa!

Perjantainen työhaastattelu meni minun puoleltani hyvin. Toisin kuin haastattelijoilla. Heistä näkyi että minä en ole se joka sen paikan saa. Oli nimittäinen semmoinen haastattelu. Minäkin olen muutaman työhaastattelun pitänyt ja joskus on ollut tilanne että tiedän että kyseinen haastateltava sitä paikkaa ei saa. Mutta kuitenkin olen tehnyt asiallisia kysymyksiä ja vaikuttanut asialliselta. Ja sitten he kyselivät sukunimestäni. Nimi on vierasperäinen ja meitä on noin kymmenen Suomessa. Suurinosa asuu tuolla hämeessä samalla paikkakunnalla. No siihen piti sitten takertua ja ihmetellä sitä. Ja kysellä että en kai minä ulkomaalaisen kanssa ole naimisissa. Nimi ei tule tuolta lännestäpäin. Just. Kuitenkin työpaikka on kiinnostava mutta aina ei kaikkea saa. Jatketaan vanhaan malliin.

Syömiset on menneet kohtuullisen hyvin. Grilliin yritin tunkea vihanneksia että ei kamalan rasvaiseksi muuttuisi ateriat. Viime viikollahan tuo paino "putosi" tuon 100g. Sen päätin ennen työhaastattelua että jos sen paikan saan pidän tehokuurin ennen työn alkua. Ei ehkä tarvitse.