Perjantaina tuli tosiaan 22 viikkoa täyteen tätä projektia. Viime viikolla pudotusta ei tullut eli paino edelleen 87.9 ja yhteensä siis pudonnut tuo 22,1 kiloa.

Mutta kyllä on ollut vaikeaa!! Syömiset menee ääripäästä toiseen ja ihme että sain perjantaiksi tuon painon tuohon lukemaan. Ei mitään kohtuutta eikä normaalisyömistä. Alkuviikosta syödään reilusti ja sitten perjantaita kohti tasataan.

Mielessä on käynyt jo luovuttaa kokonaan. Mutta mutta. Mutta kun minä haluan mahtua näihin farkkuihini, ne on senverran tiukat että painon ei tarvitse paljon lisääntyä niin vetoketju ei mene kiinni. Mitenkä paljon se harmittaisi jos antaisi vaan mennä? Eli nyt tässä mennään välillä minuutti kerrallaan että pysytään edes jotenkin ruodussa. Huh. Eli en edelleenkään ota paineita painon pudottamisesta, pysytään nyt tässä luvussa jotenkin. Ehkä se joskus helpottaa...

Tämä kuumuus ei tosiaankaan innosta lähtemään lenkille. Mutta arkiliikuntaa ja poikien kanssa liikkumista on tullut paljon. Vanhemmalle pojalle ostin uuden räpylän (105 ekee alennuksien kanssa....) ja nyt minä perin sen vanhan eli meillä kaikilla on nyt räpylät. Pallon heittelyä on tullut paljon. Ja minä olen tehokas pallotyttö ja juoksen palloja kiinni kentällä...

Nuoremmalta pojalta lähti talviturkki eilen, minä en vielä uskalla. Vieressä oleva uimaranta on virrassa ja siinä vesi lämpiää tosi myöhään. Mutta ehkä jo heinäkuussa...