Aamupäivällä tuli tehtyä tunnin lenkki ja missä kelissä!! Muutama aste pakkasta ja aurinko paistoi. Voiko sitä ihminen enään enempää pyytää? Vielä viikko töitä ja sitten koittaa loma.

Kiitokset palautteesta!! Siellä kysyttiin että miten minä sitä painoa pudotan. Niin, mitenkäs minä nyt tämän teen. Eli nyt on mennyt oikein hienosti niin pitää miettiä mitä olen tällä kertaa tehnyt toisella tapaa.

-Olen löytänyt itselleni sopivan tavan pudottaa painoa. Sillä mikä sopii yhdelle ei välttämättä käy toiselle. Syön useamman pienen aterian päivässä enkä periaatteessa tunne nälkää. En kiellä itseltäni mitään (no silloin alussa sokerin...) eli jos tekee mieli jäätelöä niin voin vaikka syödäkkin. Mutta yritän pysyä kohtuudessa. Ja sitten otan päivän muissa syömisissä huomioon sen herkuttelun.

-Elämässäni on ollut tilaa yhdelle harrastukselle ja liikunnasta olen saanut sellaisen itselleni. Eli tätä kautta olen löytänyt elämääni sisältöä (eikös ollutkin hienosti sanottu?)

-Yritän nyt syödä niin kuin kuvittelelisin tekeväni aina. Eli en koe olevani ihmeellisellä kuurilla. Koska joku sanoo että sehän vasta on vaikeaa se saavutetun painon ylläpitäminen!  Sitten kun sen tavoitepainon saavuttaa niin ei sitä ehkä tarvitse NIIN tarkasti katsoa syömisiään mutta kuitenkin, eihän siihen entiseen ole paluuta enään koskaan! Koska ei noita menetettyjä kiloja takaisin halua.