Sain tänään tunnustusta kahdeltakin eri taholta: LadyKilleriltä ja Maureenilta.

 

                                                  1309346.jpg

Suuret kiitokset! Jaan sen eteenpäin seuraaville: Sokerihiirelle, Tintukselle ja RetroMammalle. Olkaapa hyvä!!

Tänään menin töiden jälkeen kuntosalille. Olin crossarilla 20 min ja kaloreita kului 311. En ymmärrä miten se laskee ne, ei siihen mitään painoa syötetty...Tietääkö joku? Sitten yritin niiden laitteiden kimppuun mennä mutta ei se iskenyt. Siis tosiaan, tarvitsen jonkun kurssin tai jonkun ihmisen opastamaan minua. Kävin jo netissä tutustumassa kaupungin kuntosalien tarjontaan...Sekavaa puuhaa.

Illemmalla käytiin nuoremman pojan kanssa hiihtämässä tunnin verran. En sitä lisännyt liikuntapäiväkirjaan. Poika opettelee luistelutyyliä ja onkin kehittynyt kovasti siinä. Minäkin koetin mutta käsivoimat eivät yksinkertaisesti riitä. Kuitenkin hiihdimme pisimmän lenkin minkä koskaan olemme tehneet. Ja suunnitelmat ovat jo pitemmälle. Eli tosiaan lomaviikoksi sitten kunnon hiihtokelit! Ja pitää mennä joskus yksin hiihtämään niin saisi mennä omaan tahtiin...

Aamulla taas tuo virallinen punnitus. Paino on pudonnut. Viikko mennyt kamalan nopeasti.

Tänään tuli mieleen tämä ikuisuuskysymys ajankäytöstä. Siis minä olen sitä mieltä että ihminen ehtii tekemään sitä mitä haluaakin. Sehän on vain järjestelykysymys...Nyt tosiaan kun tämä liikunta vie melko isonkin osan illasta niin välillä tulee kiirus...kun yrittää kaiken tehdä ja ehtiä. Eli meidänkin perheessä on tämmöinen kotitöiden uusjaon paikka! Ja minulla kuitenkin on siinä mielessä jo helpompaa että lapset ovat yksin/keskenään eivätkä tarvitse minua aina paikalla vaikka mies olisikin töissä tai muuten vaan pois paikalta. Niin. Laitetaan asia hautomaan.