Tänään minä tein sen!! Eli "selätin" yhden lenkin. Aikaa meni 1h 20min. Se on melko rankka lenkki, siinä on kolme pitkää ylämäkeä. Jaloissa vähän tuntuu. Mutta muuten jaksoin hyvin. Nyt olen todella tyytyväinen itseeni. Tuosta tuleekin nyt uusi vapaapäivän lenkkini. Muutenkin ihanaa kun taas pääsee lenkille flunssan jälkeen. Vielä on vähän ääni maassa mutta voiton puolella ollaan!

Sitten mielenkiintoinen aihe: parisuhde/laihduttaminen/mustasukkaisuus. Niin. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 18 vuotta. Ei kummatkaan olla mitenkään erityisen mustasukkaisia. Liikutaan paljon erikeen kun lastenhoito on niin vaikeaa järkestää. Selityksiä...Eilen kokeilin uutta paitaani. Perjantaina lähden yksin viikonlopuksi Tampereelle. Tai siis kaverin kanssa. Ilman lapsia, ilman miestä. No mieheenhän iski joku ihme kyselykausi. On kuulemma hieno paita, sopii minulle...Eli yhteenvetona että nyt kun olen laihtunut olen muuttunut paremmannäköiseksi myös muiden miesten mielestä. Minusta on tullut siis vaarallinen...No, vähän vaikea selittää. Ymmärtääkö kukaan? Kokemuksia? Mietin että onhan minulla itsetunto kohentunut tässä. Ja tuo uusi paitakin on ehkä vähän erityylinen mitä yleensä olen käyttänyt. Mutta en kai minä nyt muuten tässä ole muuttunut...