No nyt on hommaa takana 17 viikkoa. Paino putosi viime viikolla 600g ja yhteensä painoa on hävinnyt 21,9 kiloa. Paino on  nyt 88.9. Vieläkään en meinaa tottua noihin kasilla alkaviin lukuihin, sitä pitää oikein miettimällä miettiä...Mutta ensimmäistä suurta tavoitetta, tuota 88 kiloa lähestytään uhkaavasti. Hyvä minä!!

Eilisen syödyn tippaleivän ja pullan jälkeen en illalla syönyt muuta kuin näkkärin missä oli päällä salaattia. Ei kyllä ollut edes nälkä, ehkä tippaleipä vei nälän mennessään...Tänään pitäisi tehdä täytekakku vielä illalla, pohja on jo valmiina. "Unohdin" meinaan synttärikakun kokonaan...Pojat siitä viikolla muistuttivat ja lupasin hoitaa homman sitten tänään.

Huomenna onkin ylimääräinen työvuoro, lupauduin menemään kun on töissä hässäkkää. Mutta teen vajaan päivän ja lähden heti kotiin kun homma toimii. Ensi viikolla on muutenkin vain 3 työpäivää, että kai sitä jaksaa.

Olen miettinyt että miten nuo kadotetut 20kg on vaikuttaneet elämääni? En kyllä koe olevani mitekään pirteämpi ja jaksaisi paremmin SEN takia että painan vähemmän. Nykyään hikoilen vähemmän. Ennen olin aina t-paita päällä sisällä talvellakin  kun oli NIIN kuuma. Nyt ei pitkähihainenkaan paita liikaa "kuumota". Ehkä töissä huomaa eron kesällä kun on tosi rankkaa ja saa pää punaisena painaa pitkin taloa. Viime kesänäkin meinaan hiki lensi...Ehkä suurin vaikutus on tuolla henkisellä puolella. Itsetunto on parantunut roimasti jo pelkästään siitä että minä pystyn tähän hommaan!! Ja se varmaan myös heijastuu ympäristööni, olen energisempi. Mutta jatketaan samalla linjalla!!