Kyllähän minä lenkille vielä ponkaisin kello 19.20. Ja se on kyllä minulle kamalan myöhään. Nyt oli uudet Niken kengät jalassa. Ja kyllä ovatkin hyvät! Minä olen aikaisemmin kävellyt kyllä surkeilla lenkkareilla. Eli jalkineisiin pitää panostaa.

Sitä kun käy samaan aikaan lenkillä suurinpiirtein samaa reittiä törmaa niihin samoihin ihmisiin. Nyt olikin ihan "uusia" kasvoja lenkillä. Suurinosa juoksi. Ja koirienulkoiluttajia oli paljon.

3 yötä reissuun. Odotan innolla! Tampere on minulle merkityksellinen kaupunki. Kun lähdin kotoa ylioppilaskirjoitusten jälkeen muutin Tampereelle. En ole elämässäni kokenut suurempaa vapauden tunnetta kun 1.9 vuonna XX astuin junasta Tampereella. Huoh! En asunut siellä kuin vajaan vuoden, opiskelut siirtyivät toisaalle mutta viihdyin siellä. No, nyt on TAAS edessä viikonloppu jolloin en ajattele laihdutusta. Tulee syötyä ja juotua. Mutta jos yrittäisi välttyä karkilta. Jos edes sen lupaisi itselle. En ainakaan osta, kaveri jos ostaa niin sitten...

Pääsiäisenä kun tuli herkuteltua niin se arkeen palautuminen on kyllä kestänyt. Se ylimääräinen herkuttelu jää niin kamalan helposti päälle. Tässä on ollut tosiaan pari viikkoa melko vaikeaa. Houkutuksia on niin kamalasti...Nyt kun ensi viikonlopusta selvitään niin sitten onkin edessä pitkä putki arkea. Hyvä.