Eilen oli iltavuoro ja kävinkin aamulla lenkillä. Ihana tapa aloittaa päivä! Tänään on työvuoro mutta lenkille en lähtenyt, taitaa tulla vapaapäivä liikunnasta. No, töissä noita askelia kyllä tulee. Tässä aamulla on ollut aikaa surffailla netissä kun muu perhe nukkuu...

Eksyin Iltalehden sivuille ja siellä on tuo painopäivyri. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitää tutustua tarkemmin kun on aikaa. Muutenkin tuolla on paljon asiaa laihdutuksesta.

Eilen oli töissä palaveri ja istuin tämän toisen painonpudottajan vieressä. Etukäteen olin suunnitellut että jos tarjotaan jotain makeaa en ota mutta suolaista otan. No tarjolla oli molempia. Vieruskaveri ei ottanut mitään ja minä sitten otin sen suolaisen piirakan. No juu, olihan se rasvainen. Mutta eväät olin tarkoituksella ottanut vähän pienemmät. Eli kun pystyy etukäteen vähän miettimään ja suunnittelemaan mitä syö se helpottaa. Mutta jos tilanne tulee yllättäen minun on vaikeampi vastustaa kiusausta!

Aluksi ajattelin että en "palkitse" itseäni mitenkään pudotetuista kiloista...Ajattelin että ne kilot itsessään ovat palkinto. Olen tullut toisiin aatoksiin...Palkitsen itseni kun olen pudottanut 10kg. Ja sen jälkeen jokaisesta viidestä kilosta. Näin teen!

Kesä jo mielessä. Aloitin neulomaan itselleni kesäpuseroa. En tee kokoa XL vaan L. Olenkohan liian luottavainen...