ihaa 2

Täällä taas!! Ihanat aurinkoiset vapaat menivät ohi kuin siivillä. Oltiin paljon mökillä ja nautittiin olosta. Aikaisemminhan puhuin siitä hölkkäämisestä ja mittaamisesta kuinka paljon jaksan juosta. No mökillä sitten mitattiin, jaksoin juosta 5 kierrosta...Kierrokset nyt jäi mittaamatta mutta eivät ne pitkiä olleet. Mutta nyt on joku vertailukohta. Kesäkuun alussa sitten uudestaan. Kerrottakoon se että vanhempi poika juoksi saman matkan huomattavasti minua nopeammin, en ihmettele. Nuorempi poika juoksi muutaman sekunnin minua nopeammin. 8-vuotias. Säälittävää... Mutta pohjalta lähdetään ylöspäin.

Syömisien kanssa takkuaa. Syötyä on tullut liikaa. Mutta siitä olen iloinen että liikkuminen on jatkunut.

Muuten siitä juoksemisesta tuli tietenkin jalat kipeiksi...Venyttelyt nyt oli vähän sinnepäin. Nyt koitan joka lenkin yhteydessä osan matkaa hölkätä. Mutta viikonlopun helteet ei kyllä minun lenkkeilyyn sovi!!  Eli toivotaan kylmää ja sateista kesää!! Ei vaan, kai se siitä.

Sitäkin olen kauhulla ajatellut miten helposti nuo kilot tulevat takaisin. Siis painoa on vahdittava tosiaankin koko loppuelämä. Jo viikossa saati sitten kesäloman aikana paino nousee hirmuisesti jos sitä ei yhtään katso mitä syö. Tässä on vielä paljon opittavaa.